onsdag 27 april 2011

Skolan tar all min tid..

.. så därför har jag aldrig tid att blogga.
+ så har vi inge internet hemma
Men det skulle papzen fixa idag.
såå jag kommer förhoppningsvis blogga mer när jag kommer hem.
Nemen, här kom Vivan och gav oss priset för att vi vann tårtduellen.
ett prisentkort på fiket. flott!
Så nu vill dom att jag ska bli ännu tjockare,hihi.
skämt å sido.
vet att jag är dålig på det där med "dagens outfit" men jag ska bättra mig.
Och idag har jag ändå inte det jag "tänkt" att ha på mig eller jo, jag gick till skoolan med dom kläderna men på slöjden första timman så spillde jag vit färg på mig , såklart!
aja, det gick bort iallafall.
Så nu går jag runt i Antes jacka, mysssigt <3
aja, nu börjar vi snart franskan pusss.

bjuder på denna extremt 6:iga bilden på mig och moa, på väg till huvudstaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar