fredag 29 april 2011

Fredagskväll

Gick hem en lite stund tidigare idag från unkan.
Känner mig så deppig när man ser alla andra pussas och ha mys.
Menmen sånt är livet.
Efter skolan idag så stack jag och några tjejer ner till fiket.
Jag hade ju somsagt ett prisent kort där på 60 kr, och jag köpte för 44 men ändå fick jag inga pengar tillbaks.
Men både jojjo och moa fick de, aja skit samma.
haha a imon är det valborg, vad hade nu tänkt hitta på då?
Jag ska troligtvis va hon Ayhan och ellie,linn,linus och moa kommer vara där.
Vet inte helt hundra än men man får hoppas.
Jag tycker det är sjukt svårt att välja kläder till alla slags olika tillfäller, som nu tex Valborg.
Vad ska man ha på dig? Shorts, klänning, linne, t-shirt?!
Trots att jag har hela gaderoben proppfull av kläder hittar jag aldrig "rätt" till alla möjliga tillfällen.
aja, nu är jag trött och ska sova.
pusss
och hoppas att alla haft en superduper fredagskväll! :D

P.S som jag tror att ni har märkt så har jag gjort om lite på bloggen vet inet om jag ska ha det såhär,
hiss eller diss?! kram D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar