måndag 18 april 2011

18 april..somsagt

Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har bara inte årkat blogga/sitta vid datorn för jag har vair ute hela dagen.
Först så stack jag linn och ellie till holken och spelade vollyboll och träffade trevligt folk, sen när vi höll på att koka ihjäl(jag hade svarta tjocka strumpbyxor och kofta, lite fel klädesval om jag får säga så) så stack vi vidare mot allgunnen där moa väntade.
Där låg vi och stekte i några timmar, vet dock inte om jag fick någon färg precis men mysigt vare.
Sen så stack jag och moa åt ett håll och ellie och linn ett annat.
Vi stack hem till moa packade hennes saker, tog varsin pepsi och stack till "vårat hemliga ställe" hahah.
Visst låter det gulligt ;)
När vi kom hem till mig så satt vi på studsmattan lite och stackade strunt.
Nu sitter vi här i min säg och ska kolla på "den blå lagunen" sjukt bra film, men det plågar mig att han är så snygg.
hahah.
a och innan så hann vi titta på 2012 också.
Så inte har jag luggigt på latsidan inte.
ne nu ska vi mysa ner oss i sängen och kolla film.
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar