söndag 3 april 2011

Borta.

Usch, Idag när jag vaknade kännde jag att det luktade rök, men inet tängte jag så mycket på de.
Men sen när min morster ringde och sa att dom hade sagt på radion att det brann i folketshus fattade jag direkt.
Man blev ju såklart lite nyfiken.
Och sen så när vi skulle åka och hämta moa så såg det inte så farligt ut.
Men sen när vi va inne i Ullared så ringde moas mamma och sa att dom har rivit hela folketshus.
Tänk de gammla ruttna, otroligt mysiga, minnes fyllda gamla hus, har rivits.
Det hat alltid stått där, och nu är det borta.
Usch hörde också att det var fest där igår och det var troligtvis de som startade branden.
tänk vad skuldkännslor dom måset ha.
Usch, det är stog iallfall på smålandspostens hemsida.
aja, iallfall har jag haft det riktigt awesome i Ullared med moa.
Hittade nästan allt jag ville ha, fast min mousse fick jag nog inte med mig hem :(
Behövde verkligen den.
Men,men eftersom vi kom hem prick fyra och hade varit borta hela dagen så struntade jag i Vollybollen idag.
Orkade verkligen inte, jag är sjukt trött.
(bilder på vad jag köpte kommer snart)
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar