söndag 10 april 2011

emma gillar varma vårdagar♥

Godmorgon, Godmiddag, Godkväll.
gud vad fint väder det är ute.
Det är vår.
Och imon hörde jag att det skulle bli 18 grader.
JAG ÄR LYCKLIG!
Har varit ute hela förmiddagen och fottat, gud vilka fina bilder det blev.
Fick lust att gå och köpa årets första mjukglass, ne det får bli en annan dag.
För idag ska jag vara nyttig. hhahaha a visst lät de kul, ne men idag har jag lovat mig själv att äta lagom mycket, nyttigt och träna.
Och det går bra hitills.
Ska ju som vanligt sticka till vollybollen sen, vi ska träna ute idag har jag bestämt.
Ja, som sagt så har jag ju tagit en del fotton idag, en del i parken.
så jag låg där i gräset och riktikt kände hur det stekte på benen + att det lucktar gräs.
Det gör det ju alltid på sommaren.
så fick lite sommar känsla där imellanåt också.
Och ännu bättre blir det, jag kan engelskan typ.
Så jag inte behöver få panik över det imon.
Men det går nog bra, det brukar det göra iallafall.
a nu ska jag äta, pussss














fotograf: Emma Ragnerby
hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar