söndag 24 april 2011

Mini bloggpaus

som ni kanske har märkt så har jag haft en liten mindre bloggpaus.
Har inte haft tid att blogga.
För jag har haft en awesome helg med ellie <3
jag vaknade i fredags som vanligt satte mig vid datorn, chattade lite smått med ellie.
Vi bestämde senare att vi skulle sticka till allgunnen.
När vi suttit vid allgunnen en stund så kom Ayhan och gjorde oss sällskap.
Vi stack också till stranden och ritade av mig i sanden, hahha.
Sen drog vi till A: lagets match nere på norvalla, ayhan och joel stog i kiosken så vi snackade lite med dom.
Ayhan och joel frågade om vi ville följa med till Bo lite senare, och visst ville vi det :)
så vi drog dit och snackade skit, skäkade chips och söp cola.
ytterst trevligt.
När det blev lite kallare sen så beslöt vi oss för att dra hem, vi fassnade vid min studsmatta och jacke kom och gjorde oss sällskap.
När det blev ännu kallare satte vi oss på alltanen.
Sen vid tolv stack dom hem, ellie stannade och sov här.
På lördagsmorgonen sen så letade vi påskägg, åt frukost och stekte som f*n.
Vi låg och riktigt pressade från typ nio till ett, hahah så lite färg har jag fått.
Sen så skulle jag och familjen på släcktkalas. mysigt :)
Vi kom hem rätt sent så jag gick direkt till sängs.
Och nu sitter jag här, det är söndag och jag har planer för att bli mer brun och sen vara lite nyttig och spela vollyboll.
Men är det sista gången idag tjejer? har ingen aning faktiskt.
haha a i dag kommer moa hem också, vet dock inte när.
Men nu ska jag steka lite, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar