måndag 4 april 2011

4 april

ja, kom på att jag inte har bloggat sen jag kom hem från skolan, såå nu gör jag de ;)
hihi, idag har varit min absolut nästan sämsta dag någonsin.
Och jag pallar inte gå in på detaljer.
menmen, vilket väder vi har! helt underbart :)
kärlek på max
Hade min fina nya sommar/vår jacka idag och jag kände mig riktigt fin, haha.
förutom att mina strumpbyxor som jag köpte igår och hade på mig idag var för små, så dom hängde as mycket i skrevet.
hahah, inte för att jag tror att ni bryr er men ska aldrig ha dom mer! ever.
A, när jag kom hem iallafall så fick jag oehörd lust att rita.
Så det gjorde jag, men till min besvikenhet blev det inet direkt som jag tänkt mig.
Jag ska absolut inet bli konstnär.
Jo är klockan redan halv åtta, känns som om den är typ fem.
aja, jag kanske ska duscha nu innan åtta.
a, vi får se hur jag gör.
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar