lördag 2 april 2011

Gilla läget

man brukar ju säga att efter regn kommer solsken,det är så sant så.
Klockan fem idag, när jag skrev förra inlägget var allt skit.
Mina ville inte följa med t ullared, Jag hittade inte min mobilladdare, var uttråkad och allt sånt.
Men sen så tjatade jag på moa, att hon skulle fråga om hon fick följa med till Ullared trots allt. Och det fick hon!
:D :D såå nu gillar jag läget, dessutom så hittade jag min mobilladdare :)
hihihi, imon ska vi ha fett kul (!!)
Och kanske har vi turen att få träffa morgan. För Ola-Conny har vi ju redan träffat.
Då kan jag pricka för ännu en grej på min allt-jag-måste-göra-innan-jag-dör lista ;) hihihi
Känner att jag kanske snart borde dra mig till sängs eftersom jag måste stiga upp kl kvart i 5 imon, lite smått panik.
Hoppas inte moa blir ledsen om jag sover typ hela bilresan :P (skämt å sido)
meeeennn nu så ska jag sovvvaaa, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar