måndag 11 april 2011

måste nörda engelska i några timmar nu

18 grader ute.
Kan vara annat än lycklig?
Och därför ska jag och ellie kanske cyckla till allgunnen och ta oss ett dopp.
jag vet, vi är tröga men klart man blir lite sugen.
haha vi är som vi är.
tycker ni att jag är trög om jag "tatuerar" in ett hjärta på handen?
Är det dumt, ne inte riktig tatuering utan typ ett "ärr" som blir som en tatuering.
a det har jag ivilket fall gjort.
fast det kommer nog inet bli ett ärr, för det blöder inte.
Men fräckt var det iallafall.
På håltimman idag så cycklade jag, moa, hanna och mina till time och köpte glass.
var frånbörjan meningen att jag skulle köpa en mjukglass.
Men såklart när vi var där så rengjorde dom mjukglass maskinen, så det fick bli en magnum gold.
Aldrig smakat den, men det var super god :)
Så nu ska jag plugga som en galning till engelskan imon.
Jo juste vi hade ju hörförståelse gick faktiskt bra, tror jag?!
a men nu måste jag plugga * i bakrunden hör jag Klara skälla på Simon, hahahaha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar