tisdag 22 februari 2011

Två tomater var ute och gick, plötsligt blev den ena på körd...

..då sa den andra,
-kom ketchup så går vi.
HAHAHAHAAHAHAHAHHAAHAH

lillebror satt och kollade på sin mamma.
-Mamma?!, vad har du i magen?
-En baby :) svarar mamman
-Vem har gett dig den?
-Pappa
lillebror springer till sin pappa och frågar:
-Har du gett mamma en baby?
-Ja, svarar pappa
då säger lillebror
-för då har nog mamma ätit upp den :O
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

Bellman skulle gå och se en fotbollsmatch,  men han tyckte att biljetterna var alldeless för dyra.
Så han klättrar upp i ett träd nära fotbollsplanen.
plötsligt ramlar Bellman ner från trädet, och snart står det massvis med folk kring bellman.
så frågar en gammal dam:
-Hur gick det?
-2-1 till Djurgården
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


Vad har ni gjort i dag då folket?
Jag har i allafall försökt sova i linser, gick inge vidare. skulle åka till skolan med leggings med då "var det alldeles för kallt" så då fick jag antingen ha termos eller jeans?! :O hallå? alla ser fan ut som sluskar i Ramkvilla, inget för mig! aiallafall jag sa " ne termos?! :O där går gränsen" och sen så övertalade jag  Åsa att jag kunde  ha dubbla leggings. USCH!
Jag såg ut som en uppstoppad bajskorv.
Jag har iallafall vatt i skolan, som ni kanske fattar :P
låter inte så kul.
Men det var det :)
Jag var med Elina & Emil i skolan.
Hahaha alla 4:or, 5:or & 6:or glodde as mycke, undra varför? :O
Jag är SNYGG!! hahahaha, ne tyvärr.
a sen i går var vi ju i hanaslöv, superbajsmysigt ♥
inga brutna ben :D happyface.
Men ett brutet öra :(, eller ne men det gör ont D:
a nu ska jag titta på något random program på tv och snusa lite ;)
pussss


Bilder bombaderar er!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar