torsdag 24 februari 2011

Dag 7 - Min bästa vän

Jag har många bästisar och många jag litar på, men dessa personer är en del av mig

Jag har en absolut bästis det är som ni alla kanske vet Moalina Lindberg.
Jag har haft många bästisar genom tiderna men just nu och förhoppningsvis ett tag framöver, är moa det jag kan lita på mest.
Och har absolut roligast med :D
Hon är som min storasyster, precis som jag fast en aning klokare och förståndigare.
Vi kan prata om allt, eller jag kan iallafall säga precis som jag känner och tycker och veta att hon absolut inte skulle säga något till någon.
Hon är underbar, och jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne :)
Vi har alltid gått i samma klass, men i låg och mellanstadiet var hon alltid den som höll sig i bakrunden, den blyga.
Och jag var alltid den som hördes, och ville ha uppmärksamhet.
Men sen när vi plötsligt fick dela rum i England, så upptäckte jag vilken fantastisk, rolig och inte allt blyg person hon egentligen är.
Så vi började umgås.
och sen den dagen har jag haft så extremt roligt.
Jag älskar dig Linafina♥


Joel Andersson, har är som min tvillingbrossa.
Vi är så extremt lika på nästan alla sätt och vis, det som skiljer oss åt är att han har en snorre mellan bena ;)
Han är en riktig vän, en sån som lyssnar och bryr sig.
Han är sig själv och bryr sig inte om vad alla andra tycker.
När Moa och Joel blev tsm så tyckte jag inte att han var något bra för henne, men när jag lärde känna honom så insåg jag vilken mysig och go kille han egentligen är.
hihih, go for it joel! ♥


Linus Sjöstrand, är en ny funnen vän.
Snäll, mysig, omtänksam och underbar person.
Jag vet inte hur vi började umgås men det är inte super längesen.
Han bryr sig verkligen om alla i hans närhet.
Han är en riktigt äkta vän.
En sån vän som alla måste ha.
Linus bajskorv♥



pusss♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar