onsdag 9 februari 2011

"jag mår illa, som en gorilla"

förlåt för dålig uppdatering.
det har ändå inte varit så intresannt dom senaste dagarna.
Vaknar, äter glass, dricker lite, sover, vaknar, äter glass, dricker lite, sover osvosv.
Då fattar ni kanske att jag varit sjuk.
har haft 40 grades feber så jag har inte årkat blogga.
Jag har knappt årkat gå på toa, hihi.
Men nu mår jag super, eller a nästan.
Men jag kommer bli frisk tills fredag så jag kan följa med till stockholm! hapy face :D
Fast jag hade följt med i vilket fall, om jag så hade 1000 graders feber hade jag följt med ändå :)
fick mitt bank kort i dag också, väntat på att mamma skulle fixa ett till mig sen förra året.
Jag hoppas att ellie har med sig min rosa plånbok, som jag bad moa att säga t henne :)
haaha.
a som ni kanske har märkt så är jag lite vimmsig just nu, men det försvinner det lovar jag er.
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar