onsdag 23 februari 2011

Dag 6 - Min dag

Min dag började med att jag vaknade vid 7?
märkte att jag och simon var hemma själva.
tittade på "en prinsessas dagbok" både ett:an och två:an.
Sen så fick jag lust att baka, så då satte jag igång och knåda.
Jag bakade sockerkaka, chokladmuffins med polly & negerbollar.
kännde mig riktigt duktig ;)
blev hungrig så bad simon (lat som man är) att gå upp och köpa en hamburgare till mig på time.
Men nehe, de föll inte "mannen" i smaken.
Så det blev tredjevärldskriget hemma :S
hahah sen så tillslut tog jag min lata häck och gick upp till time och köpte mat.
Sen så messade jag moa och bad henne komma, men hon hade "fulltupp" så jag tittade på "rallybrudar"
sen så ville hon leka!
Moa kom hit, vi hade kul och hon gick hem.
Sen så satte jag mig vid datorn och nu sitter jag fortfarande här :)
Det var min cp:dag.
haha man har inget liv om man tittar på 4:ra filmer på en dag!

pussss och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar