lördag 19 februari 2011

sportlov, jippi :(

Ni vet sånna där dagar då allt är skit.
Man äter och äter men ändå så blir man aldrig mätt.
Man gråter och gråter fast ändå så kan man gråta lite till.
Man tänker och tänker men ändå så kommer man inte på varför allt är skit.
En sån dag har jag idag.
Allt är bara skit.
Fast igentligen inte.
Usch! Jag hatar sånna dagar.
Jag har tittat på Oth hela dagen, men ändå så blev jag bara mer och mer deppig för varje avsnitt.
Jag tänker på allt som dom har och inte jag.
Sen tänker jag på att dom kanske inte alls är så lyckliga som dom rollerna dom spelar.
Dom kanske också känner som jag.
Och nu har jag tittat klart på hela sesong 6 så nu har jag inget att titta på på hela lovet :(
Ne usch blä!
Nu vill jag bara ha någon som förstår mig.
Och sen så tänker jag är det så här ett sportlov ska börja?
Ska man inte vara glad, och åka skidor i någon jävla backe.
Ha planer för helgen.
Leva livet?!
Ne jag ska sitta och stirra rakt fram i 8 dagar.
Bajskukfittarövjvlabajskissunge.
tack! nu började jag tänka på henne också.
Hon påstår att jag ljuger.
Ljuger jag?!
svar på min fråga: NEJ! KLART SOM FAN ATT JAG INTE LJUGER! Och ge mig en anledning till varför jag skulle vara avis på dig?!
Ne usch vilken cp dag.
Jag kanske ska gå upp till time och hyra mig "dear john"
har inte sett den, jagvetjagärefter.
Han är så sjukt snygg så att det är plågsamt.
Kan inte någon bara komma och krama om mig och säga att allt kommer bli bra?!
BLÄ
Och så ska jag äta 1000 kg choklad.
Sånna här dagar är inte bra för vikten ;)
Om ni inte har något att göra, SMSA MIG.
men se till att ni har gratis sms annars blir det jävligt dyrt :@

pusssbajs

 duger jag inte ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar