tisdag 1 februari 2011

"sommartider, hejhej! sommartider!"

tjenispenispruttbajs
igår var det linafina som bloggade, som ni kanske märkte!?
för i går var jag i fyll färd med att slingahåret :)
2 timmar tog det, men ändå så synns det knappt.
Men ska nog slinga om det någon dag i veckan :)

och jag kom på världens bästa knep om man har svart hår på armarna.
för när mamma hade lagt i allt blekningsmedel i håret så var det fortfarnande blekningsmedel kvar.
Så jag tog lite och la på armarna, sved som fan med det var värt det.
jag lät det sitta i ca 10 min.
man ser inte ett ända svart hårstrå längre!
Så idag gick jag stolt och drog upp armarna och skämmdes inte längre för mina svarta armar :)
"hihi"
asbra! tästa det :)

a och hem kom jag bärandes på en trasig gitarr, hahahaaha
jag fick den av Markus "Magic markus" han ville inte ha den.
hm undra varför ?! ;)
haha a nu ska jag övertala mamma att hon ska åka ner och köpa färg till mera slingor,
äta, och sen sticka till unkan "tjejcafe"
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar