söndag 13 februari 2011

"Jag säger HEj,HEj, vilken underbar det är, HEJ!

Nu är jag hemma, hemma från stockholm.
Vaknade för en stund sen men jag mår inge vidare, usch!
Jag årkar verkligen inte gå till skolan imon.
Fast jag var ju borta hela förra veckan så jag får vell ta och palla mig dit.
Men det värsta är att jag har Engelskaprov imon, bara jag.
USCH, JAG FÅR DAMP!
kan det inte, måste plugga, ducha måste jag också, och jag mår pisss!

Stockholm,
var nice, på dagarna.'
på natten spydde jag.
Och det var bara för att jag inte ätit något på en hel vecka, sedan så proppar man i sig en hel kebabtallrik.
Då mår man inte bra efteråt säger jag bara.
aja, annars var det mymys.
Vi kom upp till stockholm kl typ 1 på fredagen, då åkte vi direkt till Magnus gammla skola och åt där, sedan så åkte vi till möbelmässan.
Där var det långtråkigt! och så var det svinkalt där.
A sen stack vi till kyrkan vi skulle sova i, vi packade upp våra grejer och begav oss ut för att hitta någon stanns att äta.
När vi sedan hade ätit gick jag, moa och lotta och handlade på ica.
Sedan gick vi tillbaks till kyrkan och fortsatte att packa upp.
Lite senare sen så hade jag och några tilll lite kul och körde klädpoker, hahaahha.
a och sen så dansade vi lite.
Vid typ halv elva så var det läggdax, för vi skulle gå upp vid 6.
alla somnade utom jag för jag mådde skit.
Låg vaken till halv ett, då jag fick nog och gick upp ringde mamma och spydde.
Sen somnade jag jätte lätt.
Vi sov till 6 typ, sen så gick vi och åt.
Och åkte tillbaks till möbelmässan där vi fick gå runt lite själva.
Efter en timme eller så så åkte vi till "Naturhistoriska riksmuseét".
Där vi gick/tittade på en film i studion "Cosmonova"
As coolt, filmen visades på både väggar och tak.
a iallafall sen så åkte vi hem, stannade också i norrköping och åt på macdonalds.
Vi tittade också på "Forest Gump" bra film.
Jag blev lite kännslig och började lipa :( AHAHAHAH
aja, bilder på allt kommer :)

nu ska jag ducha
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar