torsdag 17 februari 2011

bajs söt

Jag suger på att uppdatera min blogg, detta beror på att vi har en cpdata.
Men oroa er inte för det gott folk, jag och några bäääbisar ska ju få egna datorer i skolan.
Vilket kommer leda till att jag kommer hinna/ha lust/ årka blogga varje dag.
bra va?!

Det har inte hännt så mycket sen jag bloggade sisst, 7-9 har varit i hanaslöv.
Bajs kul vardet :)
Vi hade Fysikprov i dag, vetifan hur det gick.
Jag har varit på Unkan (ovanligt)
Och så har jag haft tråkigt och lite så.
Nu ska/ måste jag plugga på våra franskaglosor som vi har tills imon.
Jag har visst glömmt att plugga för att jag har såklart satt mig vid tv och sagt "Jag ska bara titta på ett avsnitt på oth"
Ljugljugljug!
Man kan inte bara titta på ett avsnitt, man måste titta tills det inte går att titta mer.¨
De är rätt CP.
nu ska jag pluggaplugga.
Bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar