torsdag 13 januari 2011

Sluta elda på andras skåp!

Förra inlägget skrev jag på matrasten, sen när jag kom tillbaks från rasten så hade någon jävel eldat på låset till mitt skåp, jävligt onödigt.
Så jag kan inte öppna eller låsa skåpet så det va nära på att vi inte kom in alls, men min hjälte Inga-Karin hade nyckel och öppnade de.
Så nu har jag skåpet under, som Emelie har haft innan så hon kom ihåg koden.
När jag upptäckte de så va jag lite smått förbanad jag skrek lite och så "hihi", OCH JAG VILL INTE HA UNDERSKÅP!!
Jävla onödigt!!! mycket mog1!

Åh som jag skrev i förra innläget så skulle jag och klippa mig, blev faktist nöjd.
Syns inte så mycket, vilket är bra.
Jag spara ju till långt hår :)

Och sen så va det ju meningen att jag och lina skulle t sävsjö och bada, men det sketsig så vi får åka en annan dag.
Så istället så sitter jag nu och gör matteläxan.

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar