fredag 7 januari 2011

Mitt 2010

Mitt 2010 började med att jag och moa lekte 24/7 på vårat "hemliga ställe"
ja, vi va typ hela 2010 :) vilket jag gillar :D
ja, som ni ser så är detta oscar och jag, denna bilden är tagen utanför "lammhults värdshus".
Jag tror till och med att det va i veven jag fyllde 13. JO, så va det jag skulle ha en liten "födelsedagsfest" och jag hade bjudit, hanna J, moa och vendela.
Men just den helgen skulle vendela finbesök av Oscar, och då passade vi på att träffa honnom också :) riktigt mysigt tyckte jag :)
Denna härliga bilden är på min födelsedag.
Diggar bilden starkt! :D

Dessa söta mäniskor är jag och moa, lite små lulliga av colan.
Här var vi på öland, och hade precis ätit pommes inne på resturangen.
A W E S O M E !

mysigt hade vi på öland! pussar och kramar ;) bada nakna i havet ( måste ni testa!) utanför resturangen.
kommer aldrig glömma semesten på öland :)
just denna bilden har jag inte så mycket minne av, den jag ville visa va mitt korta hår.
det har vuxit rätt mycket.
Domma bildena är tagna i varberg. Super mysigt va det ! Hela familjen va sammlad och vi grillade och badade. Fast jag badade inte, jag hade jävligt mycket mens (därför hade jag på mig dom shortsen ). Men det va mysigt i allafall :)

Min födelsedags present av tant Marie, den smakade kärlek... och kola :)
Äkta kärlek synns i rutan. Årets sötaste par ever!
Den 25 mars blir det 1 års kalas!
Kevin Borg va i växjö på "allsång i léneparken".
En "familje tradition" att åka och lyssna på det, varje sommar.
Sommaren 2010 bodde jag och moa på badet.
Jag åkte dit vid 11 stannade till 5. och så höll det på hela sommaren.
Men det va fett mysigt.
Skolavslutningen ! vill helst inte minnas den dagen.

Min kära familj, vi är bäst! alle sammans.
taget hos Theres¨.
Anita och moa, ahahah söta
japp, hos Theres så sov jag i samma tält som jojjo och mina. Vi fick för oss att ta kort med en Nalle Puh tallrik. Varför ?! ingenaning :) men vi hade i allafalll skit kul :D
Denna dagen finns i mitt huvud resten av livet.
Vi skulle till Ramkvilla marknad då vi kör förbi en bil som låg i diket.
I bilen liggen en man som ser ut att vara död.
Pappa går ut och skakar på honom för och se om han värkligen är död, som tur väl är han inte det men han är full som in i.
Pappa ringer polisen och dom kommer, även brandkåren min snygga kusin, ambolansen och tidningen.
Allt gick bra.
Sen, 2 veckor efter eller något så upptäcker vi att det var Simons klasskompis lossas pappa.
usch.

Nemen titta MOLLY SÁNDEN, japp hon kom inklivande i vårat klassrum, med kameramän :O
linnslus som man är. hihi.
A, dom kom för att berätta att Vendela hade vunnit My Camp Rock 2.
Alla blev förvånade och glada.
Kul att hon vann :)
Moa på bild igen, här ska vi vara DJ på kusins kalas :) mysigt va det :)
Här är hon ju, kusinen elina.
Vi hoppar på saxnäs stora hoppkudde.
vad gör jag med munnen ?!:) iallafall så hade jag en toppen vecka på öland.
Juste, det va på kaloskar som jag vann min kära vän och sängkamrat Sune.
puss på dig sune
Spenderade också mycket av lovdagarna hoss bästa kusinerna.
KALOSKAR! söta lilla moa med en så kallade "pirathatten".
Kommer ihåg att jag inte kunde titta på dig innan jag började as garva, och alla som gick förbi garvade också.
HAHAHAHA
HELA 2010 va jag kär i "J"
plågsamt.
aja, nu får vi skita i det ;)
Våren-sommaren var jag och moa mycket med emil, calle och linus.
Sen blev det bråk och skit, men det löste sig sen.
Men det har aldrig blivit som förr, kanske kommer det. Vi får hoppas. :)
Jag och Emma praoade på JC och på örs cáfe :)
Jag och moa cycklade t allgunnen innan badet öppnat.
Denna dagen träffade vi på Anita, hahahaahahahahahha
Jag ber om ursäckt Anita, men denna bilden gillar jag XD
Mycket REDBULL denna sommaren, ovanligt glada varje dag.



Jag och moa sålde jordgubbar dagen innan och på midsommarafton.
Jag kommer ihåg att det var sjukt varmt dom dagarna, och att jag föråt mig på dom röda små rackarna ;)
haha men kul var det :) och så fick vi ju massor med pengar som vi sedan åkte till staden med och handlade upp.
Emils födelsedag.
Jag, Linn & Calle hade ordnat till med storkalas nere vid allgunnen.
Vi hade köppt tårta, ballonger och läsk, massor med läsk. haha.
Sen så kom Moa, Ida och Jojjo förbi en sväng. men dom fick ingen tårta, Moahahahah.
Tårtan som blev över hade vi "tårt krig" med :D
juste, jag kommer ihåg att jag va så glas över att jag köppt ett par vita Converse.
men vita var dom inte så länge..


Vet inte så mycket om denna bilden men jag kommer ihåg att jag tyckte om den :)
Alla ritade "morrhår" i ansiktet, jag var inget undantag.
Jag vet vad ni tänker, nej vi var inte i england 2010.
Men 2010 åkte de nuvarande 6:orna till england, och jag längtade sjukt mycket tillbaks.




Och så köpte jag min kära, snygga och bästigaste kompis, kamrizzzeen :D

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar