fredag 21 januari 2011

Godmorgon världen säg vad som stå på, jag tror jag glömt jag svävar i det blå"

Sitter nu här och väntar på att tacosen ska blir klar, medans jag väntar laddar jag ner nya msn.
Jag vet att alla säger att den suger osv.osv. Menmen :)
ska så snart sticka till unkan med moa, tar sällskap av lilla ellie :)
Min dubbelgångare, fast en blond, lång och snyggare kopia ;)
haha nedå vi är inte ett dugg lika.. eller?

Aja i vilket fall somhälst så vare nice i skolan, jag känner att jag har varit ovanligt glad dom senaste dagarna.
Bra för dom jag är med :) haah men moa är van vid mitt fina humör.
Och sen så var jag och moalina mattanter idag, vi fick glass :D

Jo föresten förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, har haft fullt upp med både det ena och det anndra, typ OTH"hihi"

Vi hörs imon om jag inte skriver lite på unkan, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar