söndag 2 januari 2011

Dag 5 - Vad är kärlek?

Kärlek:
kärlek är underbart.
i alla dess former, fast inte olycklig kärlek.
Det finns massor med kärlek, överallt.
Kärlek man känner till en kille/tjej, till sin bästavän, familjen, ett djur och massa annant.

..till en kille/tjej:
Kärlek man kan känner till en annan person, är helt fantastiskt.
Man är liksom lycklig 24/7.
Man vet att han/hon älskar en oavsett.
Det går inte att beskriva.

Jag är kär, jag är kär i en kille.
En underbar kille.
Han får mig att känna mig varm innombords.
När jag ser honom så pirrar det i magen och jag fnissar hela tiden.

..till en bästavän:
Kärleken man känner till en bästavän är stark.
Man verkligen älskar den personen, fast på ett annurlunda sett.
inte liksom "SEX" grejen. *hihi*
Man kan prata om allt, det kan vara tyst i evigheter utan att det blir pinsamt.
Man tvekar inte på vänskapen, fast det har gåttr länge sen man träffades.
Och man skrattar helatiden, man blir lycklig av den personen.

Jag älskar Linafina, den finaste person jag känner och någonsin kommer känna.
Hon lyssnar när jag behöver prata, tröstar mig när jag är ledsen, får mig skratta när jag är nedstämd, ja hon får mig lycklig.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Jag älskar dig

..till familjen:
Kärleken till familjen är nog starkast av dom alla.
Den bara licksom är där, man vet att man finns för varandra oavsett.

Jag känner oehörd kärlek till min familj, vi ställer upp för varandra.
Och vi älskar varandra

ja nu vet ni, vad kärlek är för mig


PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar