tisdag 25 januari 2011

Mina små "måsen" sommaren 2011..

 Hur snygga är inte dessa Converse?! Jag älskar dom!
Och är såklart ett måste i sommar :)
 Tuffa färgglada solbrillor att dölja osminkade ögon med.
lite 70:tal. Emma love it!
 Jag älskar byxdresser, och barför inte en blå?!
 Mera byxdresser!
Jag älskar dessa ursnygga skor, somriga och fina :)

 Converse är min sommar
 Ursnygga korta röda! om man vill liva upp sin outfit. supersnyggt!
 Vill man vara lite extra fin, ta mammas gammla kavaj.
outfitten blir genast mycket mer "välklädd"
 äver här lite mer 70:tal ♥
 Hur snyggt är inte ett pösigt linne med ett par jeansshorts när man går ner t stranden?
Fan vad snygga!




nu är jag redo för sommaren.
nu kan den komma närsom helst!


PUUSSSSS

2 kommentarer:

  1. Vart kommer byxdressen i från? grymt fin =)

    SvaraRadera
  2. Vart kommer det pösiga linnet ifrån? Snälla svara fort! :)

    SvaraRadera