tisdag 25 januari 2011

" Hänger snoppen på dig ner kan du ha den och vifta med...

..kan du knyta en rosett? Kan du slå en knut så lätt?
Kan du ha den på axlen såhär? Som en skäcksoldat med gevär?
Hänger snoppen på dig ner"

haha nu ber jag dig Hans Hansson, ge simon fler läsläxor om pubeteten.
för det är sjukt kul!

HAHAHAHAHAHAHA
simon har läxa i "pubbeteten" och då satt han och läste högt när vi satt och åt. Och då började han läsa om "sädesvätska" och mamma ba: a det ser presic ut som mjöken emma dricker nu. och jag började as garva med mjölken i munnen HAha det sprutade över hela golvet.
haha och sen när jag trokat upp de så fortsatte han och läsa och jag fick ett så jävla brett smile, som jag inte fick ner. haha och mamma ba: a titta här nu på emma, hon älskar att höra snusk.
HAHA och då fick jag värsta smiliet igen och blev röd som en tomat.
HAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
FYFAN :´D

haha a nu ska jag fixa mig sen åka en sväng, sedan unkan
PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar