tisdag 18 januari 2011

"Jag ljuger så bra!"

Jag är sugen på godis, glass och massa sötsaker.
Som tur är så ska vi äta tårta, mumsmums :)))

Lunchen i dag var kul, när jag kom in i matsalen trodde jag att jag hade gått fel.
Hela matsalen va fylld med folk jag aldrig sett förr.
I föfäran om att jag gått fel, frågade jag mattanten vilka jävlar som satt i våran matsal.
Hahah det va några i från en skolan i växjö, kommer inte i håg vilken.
Dom var tydligen på "studiebesök".
Hallå?! Vem vill åka till lammhult på studiebesök?!.
Haha men kul var det, lite nya snygga killar att kolla in x)
skämtåsido

haah a i kväll blir den nog unkan, vet inte om moa skulle dit.
Men jag tar nog en sväng dit i vilket fall :)

Haha och lite sur är jag på ellie också, hon drog av en stor tuss av mitt hår i dag :O
så nu är jag typ flintis :O
haah nedå, skojar.
Men ont gjorde det, du ska få!!! "hihi"

massor med pussar från en flintis tjej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar