tisdag 21 december 2010

Tisdag ?!

jajjamensan idag, är sista dagen vi har riktiga lektioner í år.
tufft ! :D
och så lite "hemliga" saker som jag längtar tills jag får reda på om det går, får inte skriva ut de här i bloggen nu innan det är bestämt :)*hihi*
men såfort jag vet så kanske ni får veta ;)
 
japp, i går hade vi ju uppvisning i folketshus, det gick riktig bra faktist. (Y)
Va så nervös att jag trodde jag skulle svima.
Jag hatar minuterna/sekunderna innan man ska upp så scen, usch!



a sen var det ju mindre kul i skolan, jag blir så arg när folk gör saker bara för att få en att må dåligt.

men skit i alla dumma!
mamma brukarde säga när jag var mindre att man ska aldrig bry sig om dom som inte vill än väl.
ge istället mer tid till dom som du värkligen tycker om, och som du vet tycker om dig för den du är.
jag har en klok mamma ♥

imorgon har vi wollyboll tunering, hela 7-9?
Heja lag "Inga-Karin"!!!♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar