söndag 19 december 2010

filmen sög.

tråkigt tråkigt tråkigt..
det är helg vilket betyder att moa är trött/sjuk och vill inte leka vilket gör att jag sitter hemma och blir fet.
Jag vill hitta på något med dig, dumbom !:)
a igår hyrde vi "Kommissarie Späck", sög fett! hyr/köp aldrig den filmen. Man slösar på pengar.
Den var så dålig att jag inte äns tittade på hela, jag gillar alla filmer!?. Utom den.

a imorgon har jag uppvisning i folketshus, kom och kolla vetja.
Börjar kl 18.00, tror jag?

a igår var vi i staden och handlade jag spontan köpte en jätte fin "tröja", en scharf och 2 guldiga rosetter man har i håret (Tilda fick den andra)
Kalaset gick på 304 kr :)
Tror jag har på mig det i morgon.

A nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv.

idag blire inget puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar