torsdag 23 december 2010

"Godjul önskar vi er alla, Godjul önskar vi er alla..."

God jul snyggingar.
I morgon äre julafton.
Vilket betyder att min bästa kompis kommer, TOMTEN.
Han är mycket snäll kompis, förutom att han bara hälsar på på Julafton.
nu var jag rolig va?! ;)

ne, men när man är med pappa+familjen hela dagen så har man ingen humor sen.
Då är det tur att jag har världens bästa lina som kommer och underhåller mig lite senare, vi ska byta julklappar :)
Jag ska ge henne luradeeeeee ;)   (L)
hahaha nu lurade jag er va?! trodde ni jag skrev vad hon skulle få :P?! haah (titta, ingen humor.)

a, vatt i staden hela dagen där jag köpte de sista julklapparna och så var jag hos tant "någonting" som jag hade lite kul hoss ;) omnifattarvadjagmenar. Ne det var inte så farligt, det hände inget allvarligt. puhh?!:)
haha a nu ska jag njuta av lite julmust, vänta på att underbaraste lina ska ringa, spela skitgubbe och vara riktigt snäll så att tomten kommer imorgon.

GOD JUL, och en stor fet PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar