måndag 7 mars 2011

"Å Saaaraaa, kom ut ikväll. Jag väntar i hörnet vid 7-eleven"

Idag var den roligaste gympan på länge, först så höll jag, moa s och emelie i uppvärmningen.
Då fick vi bossa, vilket jag gillar.
sen hoppade vi på trampetsen, det var kul.
Men det roliga va när vi tjejer spelade basket.
haha jag var lite små virrig och höll på att skratta ihjäl mig, fast jag minns inte varför jag skrattade.
HAHAHA, a det var kul iaf :)
Sen efter skolan så stack jag Hanna och Ellie till fiket.
börjar bli en liten tradision att jag och hanna + någon mer går till fiket varje vecka, mysigt är det iallafall.
Dumt vara att man blir tjock av kakor :(
Allt som är gott är ju onyttigt.
om jag hade varit typ kung så hade jag gjort allt nyttigt, haha eller nått.
haha a nu måste jag värkligen plugga engelska glosor.
Men det går nog fort eftersom " Du har en väldigt bra studieteknik (på skånska)" @ Inga-Karin
oj, nu ramlade simon och låssades skada sig, ska jag bry mig?
Nej!
chao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar