söndag 27 mars 2011

Eh ja :)

lite dålig uppdatering..
menmen.
Jag åkte hem från moa för en stund den och nu har jag ätit och är redo för vollyboll.
Är inte ett dugg taggad men det får bli som det bli.
Känner inte heller att  jag kan hoppa över det i dag, för denna helgen har jag ätit 1000 kilo onyttigheter.
känner mig helt tjock och fet, helt uppblåst lixom.
Ska nog börja äta barnmat -.-
Ne men jag mår värkligen inet bra av sötsaker.
och jagvet, jag skulle ju sluta äta godis, och det gick toppen hela veckan tills det blev fredag, då sket det sig.
Men ska bättra mig igen, jag gör det ju trots allt för min egen skull.
hade tänkt vara osminkad i dag, som alla andra söndagar.
Men nej, så blev det inte.
Efter jag hade kommit hem från moa så satte jag mig i sängen tog några jordgubbar 
och fick lust att sminka mig själv.
Blev mycket fint faktiskt!
så nu sitter jag här och slöar och kolla på någon helt ointressant film.
Skulle lånat hem the proposal från moa.
Dom har 200000 filmer hemma.
Ska nog gå dit nästa gång jag vill hyra film 
Men såklart glömde jag den.
Men inga tårar för det, för hon ska ta med den t vollybollen så får jag den där! YIIHHO 
Så blir nog att titta på den hela kvällen 
För plugga årkar jag inte göra idag, det får bli i mon.

dagens tränings outfit
sååååå pussarrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar