onsdag 9 mars 2011

"Jag drömde inatt att jag hade en katt, och den åt bara sill och potäter"

hej, nu sitter jag här och äter ett as stort äpple.
Har typ försökt att äta upp de i minst en kvart. och det synns knappt att jag har börjat.
aja, nog pratat om äpplen.
skolan idag var bra, hände inte så mycket.
Det gamla vanliga lixom.
Men sen när jag skulle gå hem blev jag dyngsur, för att pontus och emil körde med epan i en vattenpöl där jag gick, och allt skvätte upp på mina ben.
Haha och bakom dom så körde Ayhan, och han höll på att garva ihjäl.
hahah a, dom ska få på unkan ;) Mohahha.
Omen kom igen, det söar ute! USCH jag spyr snart på ordet. BLÄ!
men men någon gång kommer det iallafall bli vår, även om det kommer ta ett tag.
Jag som trodde att snön snart skulle försvinna.
a, nu ska jag fortsätta att äta äpple, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar