torsdag 24 mars 2011

Kärlek på hög nivå.

kännde att jag behövde slänga in ett innlägg innan jag går och gör något annat.
Idag känner jag att jag har hunnit med en hel del.
Först så gick jag och mamma en sväng, det var hur skönt somhälst ute!
helt underbart.
Sen så ränsade jag ut i min garderob.
slängde en hel del faktiskt.
sen så somnade jag en stund, väldigt ovanligt för att vara jag.
Tittade på oth en stund också.
Kollat klart påå sesong 7 nu, usch.
jag måste se 8, typ helst nu!
a och sen så hjälpte jag mamma att göra tårta.
Och  nu ska jag duscha, plugga och titta på tv.
och imon ska jag ha det kul.
På unkan så ska det typ vara live musik, haha a men ni fattar vad jag menar.
och sen på lördag blir det att sova hos den bästa.
så ser det typ ut i helgen.
och sen så ska jag, moa och joel nog gå och titta på film hos honom.
vifårse.


och på tal on de, Moa och Joel har 1år imon.
1 år av kärlek.
supermysigt!
fattar inte att han har stått ut så länge
skämtåsido.
mina tuttiduvor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar