söndag 1 maj 2011

Min fina Valborg

Det blev en fin, ganska lugn men otroligt mysig valborg.
Först vid typ fyra kom ellie hem till moi och vi fixade oss och lite så.
Vi drog upp till abstrakta och träffade linn, spelade brännboll med massa annat folk.
Åt korv och hade allmänt kul, just som jag ellie och linn skulle få med alla "gamlingar" på irlänsk julafton, så kom regnet.
Fick lite damp, för jag har plattat håret och vi skulle hem till linn och hon hade ingen plattång.
Men vi stack iallafall hem till linn, sprejade ner oss med pafym och cycklade till Ayhan.
Fy f*n vad kalt det va :O
Vi träffade också herr sjöstrand på vägen.
när vi kom till Ayhan stog cola, chips och någon annan supergod dricka på bordet och vi kollade på en vampyr film ( jag kommer seriöst inte vara utomhus när det är fullmåne nåmera)
moa skulle också komma då, men det gjorde hon inte :/
a, sen så hade vi planer att sticka ut, men vädret hindrade oss och vi gick ut på deras altan ist.
Satt och hade allmänt mysigt, skämde ut mig själv som valigt, började lipa, kände att jag var överdriven, var "normal", började lipa igen, sen började jag as garva.
Hahahah ALLA i ayhans familj kommer hata/tycka att jag är allmänt dum i huvudet, resten av livet.
Det var nog första vs sista gången jag är hos honom, dom kommer inte släppa in mig.
aja, sånt e livet.
Gick iaf hem vid ett tiden och då var vi alla ganska trötta.
Ne okej, vi åkte bil.
Så idag får vi (jag ellie och linn) ta fåra feta arslen och hämta cyklarna hos ayhan.
a det var typ min kväll, hoppas ni hade en fin valborg<3 
nu är jag hungrig och ska äta.
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar