lördag 7 maj 2011

hatar när saker går sönder.

ja, som ni kanske har läst på moalinas blogg så har min kära dator cpat och gått sönder, vet än inte vad felet är men vi får hoppas att jag får tillbaka den någon gång nästa vecka.
Så nu får jag blogga från familjens dator.
Vilket kommer leda till att jag nog inte kommer blogga så mycket denna helgen, eftersom denna datorn inte är den bästa.
men a, igår var jag i staden med mamma, simon och tilda.
Skulle handla lite, vi gick en sväng på grand samarkand.
Där jag hittade ett par höga jeans shorts, kär!
Har nämligen letat typ överallt efter sånna.
Och så äntligen hittade jag dom på bikbok<3
a och så köpte jag en topp också, ska nog ha det på tc ikväll.
a jo, tc ikväll blire för mig.
Linn och ellie kommer nog förmodligen hit innan också.
Och då ska vi ha kulkul :)
a, nu vet ni en del, haha a hoppas ni kommer ha en lika bra lördag som jag komemr ha.
puss och kysss<3
haha vilka bilder man har på denna datorn asså :O är jag lik mig själv?
 .
 miin 12 års dag? hahaha (sorry för bilden tjejer, var tvungen <3)
 hahahaha

3 kommentarer:

  1. Haha snygg bild på dig, mig och linn:D
    Ha det så kul på TC!

    SvaraRadera
  2. kul! kika in på söndag och se om det vart du :)!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Du vann dagens blogg :) Så gå in och kika!

    SvaraRadera